Doe een bod

  • Hoe werkt het bieden bij That's IT?

    Bij That's IT kun je een bod uitbrengen op de producten in je winkelmandje. Het werkt als volgt:

    Stap 1: Selecteer je product(en)

    Kies één of meerdere producten en voeg deze toe aan je winkelmandje.

    Stap 2: Plaats je bod

    Klik in het winkelmandje op de knop "Plaats hier je bod" om een bod uit te brengen op de volledige inhoud.

    Stap 3: Beoordeling

    Wij ontvangen je bod en beoordelen dit. Je ontvangt vervolgens een van de volgende reacties:

    • Bod geaccepteerd: We hebben een deal! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met een link om de producten af te rekenen tegen de overeengekomen prijs.
    • Bod geweigerd: Je ontvangt via de e-mail bericht dat we helaas niet akkoord kunnen gaan met je bod. Mocht je toch nog geïnteresseerd zijn in het product, dan kun je altijd een nieuw bod plaatsen.
    • Tegenvoorstel: Via de e-mail ontvang je bericht dat wij een tegenbod doen, waarna jij kunt beslissen om dit tegenbod te accepteren, weigeren, of een nieuw voorstel te doen.
  • Hoe snel wordt mijn bod behandeld?

    Op werkdagen wordt jouw bod doorgaans binnen enkele uren behandeld. Je ontvangt altijd bericht zodra we een beslissing hebben genomen.

  • Is een bod een reservering van de producten?

    Nee, wanneer je een bod heb geplaatst betekent dit nog niet dat de producten gereserveerd zijn. Pas nadat een bod door beide partijen is geaccepteerd en je de bestelling hebt afgerond, worden de producten voor jou gereserveerd.

  • Kan ik op alle producten bieden?

    Ja, bij That's IT mag je op het gehele assortiment bieden!

  • Hoe weet ik of mijn bod is geaccepteerd?

    Als wij je bod te accepteren, ontvang je hier direct een bevestigingsmail van. In de mail staat een link waarmee je de de producten kunt afrekenen tegen de overeengekomen prijs.

    Let op: Een geaccepteerd bod is nog geen reservering. Producten worden pas gereserveerd zodra de bestelling is geplaatst.

  • Wat gebeurt er als mijn bod wordt geweigerd?

    Als wij je bod weigeren, ontvang je hier bericht van en stopt het biedproces. Wil je het opnieuw proberen? Dan kun je altijd een nieuw bod plaatsen.

  • Wat als ik een tegenbod krijg?

    Wanneer je van ons een tegenbod ontvangt heb je de volgende opties:

    • Tegenbod accepteren: Hiermee laat je ons weten dat je akkoord gaat met ons tegenbod. Nu hebben we een deal! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met een link om de producten af te rekenen tegen de overeengekomen prijs.
    • Tegenbod weigeren: Hiermee laat je ons weten dat je ons tegenbod weigert. Hiermee stopt het biedproces.
    • Tegenvoorstel doen: Ben je nog niet tevreden over de prijs? Middels deze optie kun je ons een nieuw voorstel doen, dat wij vervolgens opnieuw zullen beoordelen.

    Let op: Een geaccepteerd bod is nog geen reservering. Producten worden pas gereserveerd zodra de bestelling is geplaatst.

  • Kan ik op meerdere producten tegelijk bieden?

    Jazeker! Bieden doe je op de volledige inhoud van het winkelmandje. Je kunt dus alle producten waar je op wilt bieden toevoegen aan de winkelmand en vervolgens op de knop “Plaats hier je bod” klikken om het biedproces te starten.

  • Waarom zou ik een bod uitbrengen?

    Bieden is ideaal als je een betere prijs wilt onderhandelen of een speciaal aanbod zoekt. Dus is jouw winkelwagentje goed gevuld en meen je een mooie korting te verdienen? Doe ons een realistisch voorstel, dan kijken wij wat we voor je kunnen doen.

  • Ben ik verplicht om een bod te accepteren of de producten te kopen?

    Nee, bieden bij That's IT is volledig vrijblijvend. Het uitbrengen van een bod verplicht je tot niets.

  • Vragen of hulp nodig?

    Heb je vragen over een bod dat je hebt geplaatst of over het biedproces? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. We staan helpen je graag verder!

Doe een bod

Uniek, doe zelf een bod! Je kunt bij That's IT bieden op alle producten in je winkelmandje. Zo werkt het:

Stap 1: Selecteer je product(en)

Kies één of meerdere producten en voeg deze toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Plaats je bod

Klik in het winkelmandje op de knop "Plaats hier je bod" om een bod uit te brengen op de volledige inhoud.

Stap 3: Beoordeling

Wij ontvangen je bod en beoordelen dit. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 1 á 2 uur een reactie, dus houd je inbox in de gaten!

Heb je nog vragen over het bieden?

Lees hier meer

Chat with us person
Meer hulp nodig?
We staan je graag te woord!