Bestellen
-
Hoe bestel ik bij That's IT?
Een bestelling plaatsen bij That's IT! is eenvoudig en zo geregeld. Hieronder zetten we de stappen even op een rij:
Stap 1: Jouw product(en) selecteren
Plaats producten eenvoudig in de winkelmand door op de oranje button met “In winkelmandje” te klikken op de productpagina’s in de webshop.
Stap 2: Het winkelmandje
Je winkelmandje bevindt zich altijd rechtsboven in onze webshop. Hier heb je een overzicht van alles wat je hebt toegevoegd: het aantal producten en het totaalbedrag van je bestelling. Ook kun je met een paar klikken:
- Eenvoudig het aantal producten dat je wilt bestellen aanpassen.
- Producten die je niet meer wilt verwijderen.
- Een bod uitbrengen op je hele winkelmand! Klik hiervoor op de knop "Plaats hier je bod" en doe een realistisch voorstel voor het totaalbedrag van je winkelmand.
Klaar om je bestelling af te rekenen? Klik dan op de knop "Doorgaan met bestellen".
Stap 3: Afrekenen
Vul je persoonlijke gegevens in, kies een optie voor verzending of afhalen en selecteer een betaalmethode. Heb je al een account bij ons? Dan kun je direct inloggen, zodat jouw gegevens automatisch worden ingevuld en je nieuwe bestelling wordt toegevoegd aan jouw bestelhistorie.
Heb je alle gegevens ingevuld? Klik dan op de knop “Plaats bestelling”. Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, wordt je nu doorgestuurd naar een betaalpagina om de betaling online af te ronden.
-
Kan ik mijn bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen?
Jazeker, tijdens het afrekenen vul je simpelweg het gewenste afleveradres in. Ben je ingelogd? Dan voeg je tijdens het afrekenen met een paar klikken een nieuw verzendadres toe.
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Plaats je jouw bestelling op een werkdag vóór 16.30 uur? Dan wordt binnen Nederland en België je bestelling meestal de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) al bij je bezorgd. Je ontvangt per e-mail een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling en de geschatte bezorgtijd kunt volgen via de website van PostNL.
In de volgende gevallen kan de levertijd van je bestelling langer zijn:
- Indien niet alle producten uit je bestelling direct leverbaar zijn. Op de productpagina wordt duidelijk aangegeven of een product een bestelproduct is en een langere levertijd heeft.
- Bij wijzigingen aan de bestelde producten (zoals upgrades van componenten)
- Bij internationale levering (buiten België om)
- Tijdens drukke periodes (zoals feestdagen en Black Friday)
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Dat is mogelijk zolang je bestelling nog niet is verzonden. Als je een wijziging wilt aanbrengen in je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat.
-
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je deze niet meer annuleren en moet deze worden geretourneerd volgens ons retourbeleid.
-
Is mijn bestelling gelukt?
Nadat je bestelling succesvol is geplaatst, ontvang je direct een bevestigingsmail van ons. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer je spambox of neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat om de status van je bestelling te verifiëren.
-
Hoe volg ik mijn bestelling?
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en zijn voorzien van een Track & Trace-code. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail de Track & Trace-code. Hiermee kun je je pakket volgen en de geschatte bezorgtijd bekijken. Kun je de e-mail niet vinden? Controleer dan voor de zekerheid je spambox.
-
Hoe bestel ik BTW-vrij (intracommunautair)?
Bestel je namens een bedrijf met een geldig BTW-nummer binnen de EU (buiten Nederland)? Dan kun je BTW-vrij bestellen via onze webshop. Dit werkt als volgt:
- Vul tijdens het afrekenen je bedrijfsgegevens en BTW-nummer in onder het factuuradres. Je dient hiervoor aan te vinken dat je een afwijkend factuuradres wilt invullen.
- Onze webshop valideert automatisch je BTW-nummer en je kunt je bestelling BTW-vrij afrekenen.
- Wij doen een handmatige controle en als alles klopt ontvang je nadat je bestelling is verwerkt een BTW-vrije factuur.
Heb je nog vragen over BTW-vrij bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat.
-
Kan ik een product reserveren?
Ja, het is mogelijk om producten te reserveren voor maximaal een paar dagen. Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat om een product te reserveren.
-
Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Wanneer een product niet op voorraad is, staat dit duidelijk aangegeven op de productpagina en is het in de meeste gevallen niet mogelijk om het product te bestellen. In het geval van een bestelproduct dat niet op voorraad is, is het nog wél mogelijk om het product te bestellen. Er staat dan duidelijk op de productpagina aangegeven dat het bestelproduct voor je wordt besteld en een langere levertijd heeft.
-
Vragen of hulp nodig?
Heb je nog vragen over het bestelproces in onze webshop? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. We staan klaar om je te helpen!